بایوویزیت، سامانه نوبت دهی اختصاصی مطب ها

ادمین بایوآرک

ادمین بایوآرک

۲۵ فروردین ۱۴۰۳

بایوویزیت، سامانه نوبت دهی اختصاصی مطب ها

سامانه نوبت دهی بایوویزیت، با هدف تسهیل در امور نوبت دهی و به منظور ساماندهی و مدیریت هدفمند مطب ها و کلینیک ها، امکانات و قابلیت های ویژه خود را در طیف وسیعی از مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر کشور عرضه کرده، سامانه بایوویزیت با قابلیت کاربری آسان، امکان دریافت نوبت ویزیت بصورت آنلاین را فراهم نموده و بیمار با توجه به تقویم زمانبندی پزشک و به تناسب زمانبندی خود به مطب ها مراجعه می کند.

از دیگر قابلیت های بایوویزیت برای بیماران می توان به امکان مشاهده نوبت های ثبت شده، تغییر و حذف نوبت، امکان ارسال اسناد و مدارک پزشکی بیمار، مشاهده کد رهگیری و دانلود نسخه های گذشته و ..... اشاره کرد.

علاوه بر این با قرار گرفتن پروفایل پزشک(رزومه کاری، تحصیلات، تجربیات، و سوابق کاری...) در تخصص های مختلف در معرض دید کاربران توجه بسیاری از بیماران در سراسر کشور را به مهارت های کاری پزشکان جلب می کند و همانند منشی هوشمند با امکان ثبت نوبت ها در تقویم کاری منشی به نظم دهی، و سرعت عمل منشی ها کمک کرده و مطب ها با داشتن دسترسی های لازم در بایوویزیت، می توانند اطلاعات مربوط به نوبت های بیماران را مدیریت کرده و گزارش های مختلفی از نظر مدیریت صندوق و امور مالی مطب تهیه کنند.

اشتراک گذاری